به گزارش هنرآنلاین به نقل از سایت خانه موسیقی، کنسرت آنلاین ارکستر خواجوی کرمانی به رهبری میر امیر میری و خوانندگی وحید تاج 20 مردادماه در مجموعه کاروانسرای گنجعلی خان شهر کرمان اجرا و به کادر درمانی کشور تقدیم شد.

ارکستر خواجوی کرمانی از سال گذشته متشکل از نوازندگان شهر کرمان به سرپرستی سهیل حسنی‌سعدی تاسیس شد. این ارکستر پس چند جلسه تمرین نخستین کنسرت خود را به صورت آنلاین به رهبری میر امیر میری، خوانندگی وحید تاج و حضور چند نوازنده میهمان در کاروانسرای گنجعلی خان کرمان با اجرای چند قطعه از ساخته‌های میری، یک قطعه آوازی و سرود "ای ایران" ساخته روح الله خالقی به روی صحنه برد.

وحید تاج در بین اجرای این برنامه که برای قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان برگزار شد، به نقل از یکی از مسئولین دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: کادر درمان بریده‌اند و شرایط بر آن‌ها سخت است و آن‌ها با مرگ هر بیمار کرونا، می‌گریند.

این خواننده موسیقی ایرانی که از وضعیت کادر درمانی و تعداد بالای مبتلایان و قربانیان بیماری کرونا منقلب شده بود گفت: از مردم ایران می خواهم تا کرونا را جدی بگیرند و نگذارند وضع از این که هست بدتر بشود.

این کنسرت به‌دلیل شیوع کرونا، بدون حضور تماشاگر و از طریق پخش از آپارات و اینستاگرام برگزار شد و اعضای آن نیز، بجز خواننده، همگی در تمام طول اجرا، ماسک بر صورت داشتند.

ارکستر خواجوی کرمانی با حمایت شهرداری کرمان به روی صحنه رفت و عالم زاده شهردار کرمان قبل از شروع کنسرت، با قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، این ارکستر را یکی از سرمایه‌های معنوی کرمان دانست و از حضور هنرمندان مهمان بخصوص وحید تاج که برای حمایت از این ارکستر به کرمان رفته بودند تقدیر و تشکر کرد.