به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، این جلسه توجیهی با حضور علی اکبر صفی‌پور، مدیرکل دفتر به صورت ویدئو کنفرانس، روز  سه‌شنبه  14 مرداد  ماه در سالن جلسات وزارت ارشاد برگزار شد.

مدیرکل دفتر آموزش با تاکید بر اهمیت استفاده از فناوری‌های جدید در سیستم آموزشی گفت: در دنیای امروز، تحول در همه عرصه‌ها  به خصوص در حوزه آموزش، رخ داده است و از نظر اهمیت آموزش هنر، وظیفه ما در این بخش، استفاده بجا از فناوری دنیای مجازی است.

وی افزود: به لحاظ شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا، نخستین آزمون مجازی در بخش فرهنگ و هنر در پیش روست و یقین دارم اولین تجربه برگزاری با مساعدت و همراهی شما عزیزان در ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان‌ها،  نتایج عالی در پی خواهد داشت.

این جلسه به منظور بررسی مسائل و مشکلات نخستین آزمون مجازی مهارت آموزان کاردانش بخش فرهنگ وهنر، با حضور مسئولین دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های هنری و حراست مرکزی با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

شایان ذکراست : دومین آزمون جامع سال تحصیلی 99-98  و سی و یکمین  آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ وهنر در روز جمعه ٢4مرداد  ماه جاری به طور همزمان در سراسر کشور به صورت مجازی وآن لاین  برگزار خواهد شد .