به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، احمدرضا احسانی از روند ساخت پروژه موزه هنرهای معاصر همدان بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند ساخت این موزه قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: پروژه موزه هنرهای معاصر همدان ۱۰ سال وقفه داشت و از دو سال پیش شرایط برای ادامه کار این طرح نیمه کاره فراهم شد؛ اما پیشرفت این طرح از سال گذشته تاکنون برابر با طول عمر پروژه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: سال گذشته با وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی، 5 میلیارد تومان اعتبار دولتی به این موزه اختصاص یافت؛ اگر چه این مبلغ کفاف همه کم و کاستی ها را نداد اما توانستیم در چند بخش کار ساخت و ساز را از سربگیریم.

وی با بیان اینکه موزه هنرهای معاصر جزو طرح های ملی است، گفت: امسال هم از اعتبارهای دولتی مبلغی برای این پروژه اختصاص یافته که پیگیر تخصیص این مبلغ هستیم.

احسانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر موزه به پیشرفت ۴۰ درصدی رسیده است و با همین شتاب تا پایان سال به رقم ۸۰ درصد نیز می رسد؛ هر چند برای تکمیل شدن پروژه،  نیاز به اعتبارهای بیشتری دارد اما با رویکرد مثبت دولتمردان مطمئن هستیم که دستمان خالی نمی ماند.