به گزارش هنرآنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی احمدی در دیدار با مجتبی منعم هنرمند پیشکسوت شاهرودی با حضور نماینده دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: حفظ احترام و شان معلمان و پیشکسوتان در تمامی حوزه‌ها به ویژه عرصه فرهنگ و هنر موجب حفظ تمدن کشور می‌شود و در یافتن الگوهای حقیقی به جوانان کمک شایانی می‌کند.

وی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ تجلیل از پیشکسوتان تصریح کرد: تفکر احترام پیشکسوتی باید در نسل جوان نهادینه شود و ارتباط نزدیکی بین آنان برقرار شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آرزوی سلامتی برای هنرمند پیشکسوت شاهرودی افزود: امید است با حفظ الگوهای معتبر جامعه فضای هنری در شهرستان شاهرود رشد پیدا کند و شاهد شکوفایی هنری در این شهرستان باشیم.

در ادامه این دیدار رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز گفت: از اولویت‌های این اداره در شهرستان شاهرود دیدار و تکریم اهالی فرهنگ و هنر به ویژه پیشکسوتان این عرصه است.

وی بیان کرد: مجتبی منعم از هنرمندان و معلمان پیشکسوت این شهرستان است که از دانش و تجربه ایشان در برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده می‌شود.

مرتضی احمدیان نماینده دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان شاهرود نیز ضمن توفیق روز افزون برای این هنرمند پیشکسوت افزود: هنرمندان سرمایه‌های ملی هر کشوری هستند که باید از تجارب و دانش آنان در تربیت جوانانی آگاه و توانمند بهره‌مند شد.