به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی گفت: آیین اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه در آستانه سالروز ولادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با محوریت زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، در خانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، خاطرنشان کرد: فراخوان جشنواره از اردیبهشت‌ماه منتشر شد و بیش از ۱۶۰ نفر از سراسر کشور آثار خود را در بخش‌های شعر، داستان و داستانک به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که توسط جواد نوری شاعر همدانی داوری و ۷۰ اثر برای بازبینی مجدد و داوری نهایی توسط ناصر فیض، انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در آیین اختتامیه جشنواره، هشت نفر منتخب معرفی خواهند شد که سه نفر افراد برگزیده و پنج نفر نیز شایسته تقدیر خواهند بود.

احسانی هدف از برگزاری جشنواره را تقویت روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد و افزود: همزمان با این برنامه، جشنواره‌های کاریکاتور و استندآپ کمدی در راستای نشاط‌بخشی به مردم در شرایط فعلی برگزار شد.

آیین اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا با حضور شاعران، نویسندگان و هنرمندان ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.