به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، استاندار بوشهر در بازدید از سالن اجتماعات چند منظوره آبدان شهرستان دیر گفت: فرهنگ و هنر موضوع مهم و تاثیرگذار در هر جوامع بشری است که توجه به زیرساخت‌های این حوزه از ضروریات است.

عبدالکریم گراوند افزود: تخصیص بودجه و افتتاح پروژه‌های نیمه فعال فرهنگی و هنری می‌تواند باعث ارتقاء فرهنگ و هنر استان شود.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع اتمام پروژه قول تخصیص کامل اعتبارات در نظر گرفته شده این پروژه را داد و از سوی مسئولان شهرستان انتظار داشت تا با برنامه‌ریزی دقیق پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز گفت: شهر آبدان منطقه‌ای فرهنگی و هنری است که این مکان‌ها جهت تولید آثار و فعالیت هنرمندان و فعالان این بخش از الزامات است.

غلامرضا ناطقی‌پور افزود: این پروژه به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ظرفیت ۲۱۰ صندلی طراحی شده که با توجه به اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر در این شهر، فضاهای فرهنگی و هنری می‌تواند تاثیرات فراوان در زمینه‌های مختلف این منطقه داشته باشد.

وی بیان کرد: در سال ۹۸ ده میلیارد ریال و در سال ۹۹ نیز ۳۴ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان توسط فرماندار جهت تکمیل به این پروژه تزریق شده که تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ناطقی‌پور در ادامه به ارائه گزارشی از این پروژه و فضای فرهنگی و هنری شهر آبدان پرداخت.

969888_orig (1)

استاندار بوشهر بعدازظهر 16 خرداد به همراه مهرداد ستوده معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری، کریم علی حسنی فرماندار دیر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر و سایر مسئولان بخش آبدان از پروژه سالن اجتماعات چندمنظوره شهر آبدان بازدید کردند.

گفتنی است از سوی استاندار اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 720 میلیون تومان جهت تکمیل این پروژه تخصیص داده شد.