به گزارش هنرآنلاین، محمد مظفری امروز پنجشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران  گفت: طی احکامی  سیروس همتی از هنرمندان تئاتر و سینمای کشور و از نویسندگان بنام کشور، دکتر سامان خلیلیان از کارگردانان باسابقه تئاتر کشور و رییس کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهانشیر یاراحمدی از بازیگران و پژوهشگران تئاتر  کشور و رییس انجمن هنرهای نمایشی استان به عنوان داور اولین جشنواره  "نمایش خانه" معرفی شدند.

وی اضافه کرد: اولین جشنواره تئاتر خانگی "نمایش خانه" با شعار هر خانه ایرانی یک تماشاخانه تئاتر، به عنوان اولین اتفاق هنری در کشور در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا باگستره ملی در سراسر کشور و در جهت پرکردن اوقات فراغت خانواده‌های در قرنطینه کرونا فراخوان داد که بیش از ۷۰ اثر نمایشی از ۱۶ استان کشور در آن شرکت کردند.

دبیر اولین جشنواره تئاتر خانگی"نمایش خانه" افزود: قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان نتایج جشنواره مشخص و در صورت فراهم شدن شرایط اختتامیه در شهر بوشهر برگزار شود.

وی تصریح کرد: آثاری که به جشنواره ارسال شده نمایش‌هایی است که با مشارکت خانواده‌ها در منازل و خانه‌ها تمرین، تولید و برای خود اعضای خانواده‌ها اجرا شده و فیلم اجراها برای داوری از طریق فضای مجازی به دبیرخانه ارسال شده است.

مظفری افزود: به زودی پخش فیلم اجراهای ۱۰ اثر برگزیده جشنواره از طریق فضای مجازی آغاز خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره را سازمان مردم نهاد نیمدری سبز با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و با مشارکت کانون تئاتر خیابانی کشور، انجمن هنرهای نمایش استان بوشهر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر برگزار می‌کنند.