به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در آیین رونمایی گفت: شعر هنری الهی است که شاعر حقایق را در آثار خود عرضه می‌کند.

فاطمه کرمپور برگزاری این چنین جشنواره‌‌های مجازی را در جامعه ضروری دانست و افزود: امروز ادای دین به تاریخ و تمدن خلیج فارس بود و خوشحالم که هنرمندان در این عرصه عاشقانه همت گماشتند.

وی عنوان کرد: با توجه به رعایت نکات بهداشتی و نیل به اهداف فاصله‌گذاری هوشمند در جامعه بر آن شدیم تا با همکاری انجمن سینمای جوان، انجمن شعر، ادب و داستان و انجمن موسیقی بوشهر جشنواره مجازی برگزار کنیم که با استقبال خوبی روبرو شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان نیز گفت: جامعه امروز نیاز به رویکردی جدید جهت ارائه محتوا در فضای مجازی است که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بمناسبت روز ملی خلیج فارس 25 ویدئو کلیپ با صدای شاعران تولید شد.

عبدالرحمن برزگر ضمن تقدیر از هنرمندان استان بوشهر، افزود: تولید این آثار با توجه به زمان کوتاه در نوع خود کم‌نظیر است.

لازم به توضیح است انجمن سینمای جوانان استان بوشهر میزبان جشنواره مجازی شعر بود که با بارگذاری آثاری از اساتید برجسته همچون دکتر سیدجعفر حمیدی، عبدالمجید زنگویی، اسکندر احمدنیا، امید غضنفر و خلیل شیخیانی در حوزه تاریخ و شعر  روز ملی خلیج را گرامی داشتند.

 همچنین با همکاری انجمن موسیقی بوشهر آواها و نواهای دریایی به ویژه نی مه‌خوانی و جنگنامه، مقاومت و تاریخ خلیج فارس توسط هنرمندان در استودیو صدای بخشو و استودیو فیلم خلیج فارس تولید شده که در فضای مجازی در حال پخش است.