به گزارش هنرآنلاین، علیرضا دیهیم در گفت وگو با خبرنگاران، اعلام کرد: در حوزه تولید ویدئو کلیپ برای انتشار در فضای مجازی بیش از ۵۰ فیلم کوتاه و اثر پویانمایی یک تا ۵ دقیقه‌ای با همکاری کادر پزشکی هنرمندان، ورزشکاران، فرهنگوران، شهروندان و چهره‌های شاخص شهری در قالب پویش در خانه بمانیم و نیز هشدارها درباره عبور و مرور شهری و پیشگیری از ویروس کرونا ساخته شده است که در این روزها از شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته است.

وی در رابطه به فعالیت‌های تبلیغاتی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در همکاری با روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری شیراز، گفت: با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان، از زمان شیوع ویروس کرونا ۱۷۱ سازه تبلیغاتی پهن‌پیکر، متوسط و کوچک تبلیغاتی شهر بیش از یک هزار و ۸۷۵ متر بنر در زمینه اطلاع‌رسانی، یادآوری اصول بهداشتی در نحوه مواجهه با بیماری کرونا و نیز دعوت مردم به پیوستن به پویش در خانه بمانیم توسط شهرداری شیراز در سطح شهر نصب شده است.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و دیگر سازمان‌های مسئول نیز اقدامات پیشگیرانه‌ای در حوزه تبلیغات شهری انجام داده است، افزود: نصب ۲۸۸ متر بنر با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، چاپ و نصب ۶۹۳ متر بنر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اختصاص ۳۰۴ متر بنر در همکاری با کانون‌های تبلیغاتی از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

رئیس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اضافه کرد: در مجموع، شهرداری شیراز ۱۷۱ سازه تبلیغاتی را به مسائل پیشگیرانه در زمان شیوع اختصاص داده است و ۳ هزار و ۱۶۰ متر بنر نیز در کل در سطح شهر نصب کرده است.

دیهیمی با تاکید بر اینکه تمامی برنامه‌های سازمان فرهنگی در راستای پیشگیری از کرونا از زمان شیوع این بیماری تغییر یافته است، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف اداره ارتباطات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز انتشار و انعکاس خبرها و اقدامات در زمینه تولید محتوای تخصصی در قالب بروشور، اینفوگرافی، پادکست، کلیپ و فیلم که با همت و تلاش حوزه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان انجام گرفته که به همت ستاد اجتماعی پیشگیری از کرونا و نیز با همکاری معاونت فرهنگی این سازمان تهیه شده است.