به گزارش هنرآنلاین، منصور احمدی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و طول مدت پیشگیری و مقابله با آن، علی‌رغم آمادگی کامل دبیرخانه متأسفانه برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره به صلاح سلامت هنرمندان نیست، لذا دبیرخانه قصد دارد جوایز را به‌صورت پستی برای برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف ارسال کند.

وی با اشاره به این‎که جشنواره ملی "موشن‌گرافیک آیات" در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار شد، اظهار کرد: در بخش اول رضا رفیع‌گیلانی مقام اول، محسن خادمی مقام دوم، سیدعلی موسوی مقام سوم و سعید احمدیان رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند که به مقام اول تندیس، لوح تقدیر  و ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی، به مقام دوم تندیس، لوح تقدیر و ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی، به مقام سوم تندیس،  لوح تقدیر و ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی و شایسته تقدیر لوح تقدیر و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‎شود. 

در بخش نماز نیز اثر حمید اماندادی به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب و تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی به این اثر پرداخت می‎شود.

احمدی در پایان ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای همه هنرمندانی که آثار موشن‌گرافیک خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردهاند، گفت: امیدواریم در سال‌جاری با ریشه‌کنی ویروس کرونا در سطح کشور شاهد برگزاری جشنواره‌ها و برنامه ‌های قرآنی متعددی در سطح استان لرستان باشیم.

یادآور می‎شود ۷۸ اثر موشن‌گرافیک از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی آیات "موشن‌گرافیک" در استان لرستان ارسال شد که پس‌از بازبینی نهایی ۳۳ اثر به بخش مسابقه راه یافتند و پس‌از داوری نتایج فوق حاصل شد.