به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع مدیرکل این نهاد فرهنگی،با اعلام خبر فوق گفت: باتوجه به شرایط فعلی کشور و لزوم ماندن مردم در خانه، جشنواره‌های مجازی این اداره کل باعث جذب مردم و ارائه آثار فرهنگی و هنری ارزشمندی شد.

زارع گفت: تعداد زیادی از مردم استان مازندران و حتی سایر استان‌ها با مشاهده فراخوان‌های فرهنگی و هنری این اداره کل، در قالب تولید محتواهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای حضور فعال خود را نشان داده و ارسال آثار همچنان ادامه دارد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان همچنین اذعان داشت: علاقمندان می‌توانند در جشنواره تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با عنوان "در خانه بمانیم" و پویش کتابخوانی نوروزی که از طریق رسانه‌های مجازی واتس‌اپ و اینستاگرام در حال انجام است، آثار خود را به شماره واتس اپ ۰۹۱۱۹۵۷۶۷۹۱ ارسال کرده و در بخش پویش کتابخوانی نوروزی نیز از طریق ایجاد تگ در پست‌های منتشره یا استوری اینستاگرام با آدرس @ershad_mazandaran نسبت به معرفی کتاب‌های مطالعه شده خود بپردازند.

این مدیر فرهنگی و هنری استان تصریح کرد: علاقمندان تا ۱۵ فروردین می‌توانند در این جشنواره‌ها شرکت کنند، بدیهی است به آثار برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است، نتیجه جشنواره "باهم در خانه" در نیمه دوم اردیبهشت و نتایج مسابقه پویش کتابخوانی نوروزی، هر هفته اعلام و جوایز برگزیدگان به آنها اهدا خواهد شد.