به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و لزوم در خانه ماندن مردم جهت حفظ سلامتی خود، در نظر گرفتیم از این فرصت ایجاد شده، کتاب و کتابخوانی را در سطح استان ترویج دهیم.

وی با اشاره به اجرای پویش کتابخوانی نوروزی، اذعان داشت: شهروندان مازندرانی می‌توانند با گرفتن عکس کتاب‌هایی که در تعطیلات نوروز در حال مطالعه هستند و دعوت از ۵ نفر دیگر از طریق اینستاگرام، در این پویش شرکت کرده و هدیه دریافت کنند.

وی همچنین گفت: قرعه‌کشی به صورت هفتگی از بین تمام کسانی که در این پویش شرکت می‌کنند هر هفته به ۵ نفر، یک بسته پنج میلیون ریالی از کتاب‌های پرمخاطب اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان ساخت: شرکت‌کنندگان عزیز می‌توانند عکس کتاب‌هایی را که مطالعه می‌کنند در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و آدرس صفحه اینستاگرامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را در پست‌های خود به صورت تگ درج نموده و همچنین در استوری خود به آدرس @ershad_mazandaran استوری کنند.