به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حسین اسحاقی در این باره اظهار داشت: به منظور مشارکت هنرمندان جنوب کرمان در راستای پیشگیری، آموزش، آگاه سازی و امیدبخشی به جامعه در مقابله با کرونا، هنرمندان می‌توانند آثار هنری تاثیرگذاری خلق کنند چرا که همه ما در مقابل این بیماری مسئولیم و باید هر کاری در توان‌مان است انجام دهیم؛ از این رو هنرمندان تاثیر بسزایی دارند.

وی تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در زمینه پوستر، خوشنویسی، تصویرسازی، شعر و قطعات ادبی، نقاشی، انیمیشن، عکس، کلیپ و قطعات موسیقی و غیره را به واتس‌آپ شماره ۰۹۳۷۶۱۷۰۶۵۹ ارسال کنند.

اسحاقی با بیان اینکه از آثار ارسالی حمایت مالی می‌شود، افزود: همچنین از بین آثار ارسالی، چند اثر خلاق و موثر در راستای پیشگیری و آگاهی‌بخشی برگزیده، انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به نقش بسزای هنرمندان در جامعه، تصریح کرد: هنرمندان در راستای مسئولیت اجتماعی خود در هر شرایطی در کنار مردم بوده و با خلق آثار هنری خود مردم را همراهی و آگاه کردند.

اسحاقی بیان کرد: همچنین هنرمندانی که در زمینه قدردانی و تشکر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی اثر هنری خلق کنند حمایت می‌شوند.

وی با قدردانی از آثاری که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: از هنرمندانی چون محمد حیدری، گروه یوسف فاریابی و ... که اثرهای تاثیرگذاری خلق کرده‌اند نهایت تشکر و قدردانی می‌شود.