به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، علیرضا پولاد در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در راستای برگزاری نخستین جشنوار ملی شعر باب الهدی، اظهار داشت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر از سوی ستاد مرکز به عنوان استان متولی در راستای تولیدات محتوا در خصوص امام هادی (ع) انتخاب شده است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر باب الهدی تصریح کرد: این جشنواره در راستای تولید شعر در مدح دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام هادی (ع) برگزار می‌شود.

پولاد ادامه داد: از علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تقاضا می‌شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در ساختمان مرکزی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ارسال کنند.

وی افزود: با اشاره به تقارن تاریخ برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر باب الهدی و روز قرآنی بوشهر این دو برنامه با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۱۳ اسفندماه برگزار می‌شود.

فاطمه کرم‌پور نیز در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت هرچه باشکوه برگزار شدن جشنواره ملی شعر باب الهدی و روز قرآنی بوشهر اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح استان بوشهر در راستای هرچه با شکوه برگزار شدن این برنامه‌ها نهایت همکاری را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مناسب فرهنگی است که لازم است از تمام ظرفیت‌ها در راستای برگزاری این ویژه برنامه‌ها استفاده شود.

گفتنی است به مناسبت ۱۶ اسفند روز قرآنی بوشهر و ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بیش ۴۶ از برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح بوشهر برگزار خواهد شد.