سرویس استان‌های هنرآنلاین: محسن خباز در این‌باره عنوان کرد: استقبال همه‌ساله مردم از جشنواره فیلم فجر موجب افزوده‌شدن تعداد آثاری بیشتری شد که در خلال این جشنواره در شیراز به نمایش در می‌آید.

وی ابراز داشت: از همین رو با پیگیری‌های ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز هفت عنوان فیلم به جدول اکران‌های این دوره از جشنواره افزوده شد.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر شیراز با بیان اینکه افزوده شدن این تعداد فیلم، تعداد آثاری که در این جشنواره به نمایش در خواهند آمد به ۲۱ اثر خواهد رسید، گفت: فیلم "روز صفر" به کارگردانی سعید ملکان، "خوب، بد، جلف۲" به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی، "سه کام حبس" به کارگردانی سامان سالور، "مغز استخوان" به کارگردانی حمیدرضا قربانی، "دوزیست" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، "روز بلوا" به کارگردانی بهروز شعیبی و "آتابای" به کارگردانی نیکی کریمی به‌تازگی به جدول اکران اضافه شده‌اند.

خباز همچنین نوید افزوده‌شدن تعداد بیشتری فیلم به جشنواره را در صورت استقبال‌ مخاطبان داد.

پیش از این اکران فیلم‌های "سینما شهر قصه"، "شنای پروانه"، "عامه‌پسند"، "مردن در آب مطهر"، "آبادان یازده ۶۰"، "ابر بارانش گرفته"، "بی‌صـدا حلزون"، "لباس شخصی"، "پدران"، "پوست"، "تعارض"، "خروج"، "خون شد" و "درخت گردو" قطعی شده بود.

وی بیان کرد: هر نفر با یک کد ملی تنها می‌تواند برای هر فیلم ۴ بلیت تهیه کند؛ همچنین خرید بلیت از طریق سایت irantic.com برای علاقه‌مندان میسر است.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر شیراز در پایان افزود: قیمت بلیت‌ها در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برای هر فیلم ١٥ و ١٠ هزار تومان و در مجموعه‌ فرهنگی سینمایی هنرشهر آفتاب و پردیس سینمایی گلستان ٢٠ هزار تومان خواهد بود.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، همزمان با سی‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

942464_orig

الهه بهرامی