به گزارش هنرآنلاین، امین عارف نیا مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر با اعلام این خبر گفت: یکی از سیاست‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی " عمومی سازی دسترسی فرهنگی " است و در همین راستا ایجاد رونق در فضاهای موجود و شناسایی، احیا و ارتقا مزیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی شهرها در دستور کار این موسسه است.

او با اشاره ضرورت ایجاد رونق در فضاهای فرهنگی افزود: یکی از راهکارهای رونق افزایی به تالارهای شهر و مجتمع‌های فرهنگی و هنری دایر کردن سالن سینما با تجهیزات به‌روز است.

مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر اضافه کرد: با توجه به کمبود سالن سینما در استان چهارمحال و بختیاری و استقبال مردم شهرکرد تمهیدات لازم برای راه‌اندازی سینما در فرهنگسرای شهرکرد فراهم شد.

عارف نیا گفت: فرهنگسرای شهرکرد به‌عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین مجتمع فرهنگی و هنری استان چهارمحال و بختیاری می‌تواند خدمات متنوع فرهنگی را به مردم شریف استان ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه سالن اندیشه با 264 صندلی به تجهیزات سینمایی روز مجهز شده است ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این سالن علاقه‌مندان به آثار سینمایی بتوانند در سالنی استاندارد آخرین تولیدات سینمایی را تماشا کنند.