به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه  آثار مهدی بقاییان با عنوان "مهم نگاه توست" در گالری مارلیک یزد برپاست. این هنرمند یزدی در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری اولین بخش این نمایشگاه در یزد یاد کرد و گفت: این نمایشگاه با شعار صلح جهانی در شهر تهران و سپس در آمریکا، آلمان، نروژ و اسپانیا نیز برگزار خواهد شد و امیدوار هستم که در تمام کشورهای دنیا بسط پیدا کند.

وی ایده این نمایشگاه را برگرفته از مشکلات شخصی زندگی خود و تفاوت دیدگاه‌ها و اختلافات زندگی و دوستان و خانواده‌ها عنوان و در مورد آثار خود در این نمایشگاه، تصریح کرد: آثار متعلق به خودم را به صورت بداهه خلق کردم به این صورت که افرادی را که ظاهراً شباهت‌هایی دارند ولی دارای چشمانی مانند کره زمین و جهان بینی‌های مختلف هستند را به تصویر کشیدم چرا که معتقدم تفاوت افراد در تفاوت دیدگاه‌ها و نگاه‌های آنهاست.

به گفته وی، پرفورمنس‌آرت یا هنر مفهومی این نمایشگاه نیز به عنوان نشانه‌ای از نمایشگاه "مهم نگاه توست"، از طرف افرادی مختلف با ارسال فیلم‌هایی با مضمون نگاه‌شان به زندگی تهیه و ارسال شده است.

این هنرمند با اشاره به برگزاری این نمایشگاه یزد به مدت یک هفته در گالری مارلیک، افزود: آثار این نمایشگاه طی سه سال جمع‌آوری و در این نمایشگاه ارائه شده است.