به گزارش هنرآنلاین، محمدرضا محمدی، دبیر جشنواره، از تمدید مهلت ارسال آثار به  جشنواره ملی عکس رضوی تا بیست و پنج آبان ماه خبر داد و گفت: هنرمندان عکاس از سراسر کشور می‌‌توانند آثار خود را با محوریت فرهنگ رضوی، تا بیست و پنج آبان ماه  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با همکاری بنیاد بین‌المللی امـام رضا(ع) و انجمن عکاسان خراسان رضوی در راستای اهداف فرهنگی خود مبنی بر توسعه فرهنگ رضوی، ترویج آموزه‌های اهل بیت (ع) در میان زائران و مجاوران و توجه ویژه به احادیث امام رضا (ع)، جشنواره ملی عکس رضوی را برگزار می‌کند.

محمدی معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محورهای جشنواره را شامل اشاعه فرهنگ منور رضوی از طریق هنر عکاسی، برای حفظ و صیانت از تاریخ معنوی و معماری اماکن مذهبی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع)، گرامیداشت پدیدآورندگان آثار هنری برتر در حوزه عکاسی برشمرد.

وی گفت:‌ علاقمندان می‌توانند آثار خود تا پایان ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۸ از طریق سایت رسمی انجمن عکاسان خراسان رضوی به آدرس www.khorasanphotographers.com ارسال کنند.