به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رضا کمالی زرکانی در جمع اعضای ستاد برگزاری هفدمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت این رویداد گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب مردمی‌ترین فعالیت فرهنگی و تاثیرگذارترین آن است، به گونه‌ای که تمام اقشار جامعه از کودک تا بزرگسال را در بر می‌گیرد.

وی به تعداد حضور ناشران اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری موسسه برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای حضور ناشران در نمایشگاه هرمزگان از طریق سامانه، ثبت نام به عمل می‌آید و پیش‌بینی بر آن است که بیش از 500 ناشر و نمایندگی فروش شرکت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به افزایش کیفیت نمایشگاه امسال پرداخت و عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی ستاد برگزاری، افزایش سطح نمایشگاه امسال به لحاظ محتوایی است که دعوت از ناشران مطرح کشور، عرضه تازه‌های نشر، هماهنگی برنامه‌های جنبی متعدد، حضور انجمن‌ها و موسسات فرهنگی در نمایشگاه، برگزاری نشست‌های مختلف در حوزه کتاب، فعالیت‌های ویژه کودکان و ... از جمله این موارد است.

رضا کمالی زرکانی دبیر هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان از همه دست‌اندرکاران به ویژه استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شهرداری، صنعت و معدن تجارت، روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه، صدا و سیما و ... تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: استان هرمزگان جایگاه ویژه‌ای در برگزاری نمایشگاه‌های سراسری کتاب در کشور دارد و از لحاظ استقبال و میزان فروش در راس جدول ارزیابی‌ها قرار دارد.