به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی؛ مشاور اجرایی معاونت امور هنری گفت: در راستای حمایت از توسعه هنر در استان‌ها و براساس تفاهم معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1397 مبلغ 9 میلیارد و 875 میلیون و پانصد هزار تومان از اعتبار خود را در زمینه موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی و مد و لباس و همچنین آموزش هنر و هنرستان‌ها به 32 استان و منطقه آزاد قشم و منطقه آزاد اروند اختصاص داده است.

قبادی در ادامه گفت: این حمایت در قالب تولید آثار، برگزاری رویدادها، کمک به انجمن‌ها یا مراکزی مانند هنرستان‌ها و ... انجام شده است.

مشاور اجرایی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه به استان‌ها و حمایت از توسعه هنر در برنامه‌های معاونت امور هنری قرار دارد و سعی می‌شود که این حمایت‌ها با در نظر گرفتن اولویت‌ها در استان‌ها برای طرح‌ها و برنامه‌های مؤثر انجام شود.

قبادی در ادامه گفت: روند حمایت از استان‌ها در برنامه‌های سال جاری معاونت امور هنری نیز قرار دارد و براساس اعتبار و امکان موجود معاونت و فعالیت‌های استان‌ها، حمایت‌ها تداوم خواهد داشت.