سرویس استان‌های هنرآنلاین: کوشیار ضیایی در این باره گفت: نمایشگاه یاد شده به همت کارگروه انجمن هنرهای تجسمی و فرهنگ و ارشاد فارس به مناسبت گشایش دور جدید فعالیت‌های انجمن هنرهای تجسمی با تدوین اساسنامه جدید و بروز شده، در نگارخانه وصال که به تازگی و به همین مناسبت بازسازی شده با حضور ١٢٦ هنرمند و ١٥٦ اثر و ١٠٠هنرمند شرکت کننده، برگزار شده است.

مسئول هنرهای تجسمی و نگارخانه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ افزود: این نمایشگاه که با استقبال هنرمندان و هنر دوستان روبرو شد، در دو بازه زمانی جداگانه با تقسیم‌بندی نقاشی، حجم، گرافیک و هنرهای ایرانی و عکس؛ طراحی و برنامه ریزی شده است. در بازه زمانی اول که جمعه ١٨مرداد ماه گشایش یافت،  ٩٦ هنرمند با ١٢٦ اثر در ٤ بخش طراحی و نقاشی، حجم، گرافیک (پوستر) و هنرهای ایرانی (تذهیب و نگارگری)، شرکت کردند که آثار به نمایش درآمده تا ٢٧ مرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

ضیایی اظهار کرد: در بازه زمانی دوم که در ادامه این نمایشگاه خواهد بود، آثار عکاسی پیش بینی شده که با همکاری انجمن عکس برگزار و ٣٠ اثر از ٣٠ هنرمند سرشناس عکاسی فارس از ٢٨مرداد ماه و به مناسبت روز جهانی عکاسی برپا می‌شود و به بهانه پاسداشت این روز تا ٧ شهریورماه برای بازدید مخاطبان و علاقه‌مندان برپا می‌ماند.

استان فارس

وی خاطرنشان کرد: انتخابات انجمن هنرهای تجسمی فارس در روز جمعه ٢٥مرداد ماه و در نگارخانه وصال برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کاندید عضویت در هیئت مدیره و شرکت در فرایند رأی‌گیری و دادن رأی، درخواست خود را به نشانی پست الکترونیک tfarsartists@gmail.com ارسال کنند و همچنین فرم درخواست همراه با اعلام کاندیداتوری در هیئت مدیره، تصویر کارت ملی، تصویر مدرک تحصیلی، سوابق هنری و حداقل پنج نمونه از آثار لازم است.

 

الهه بهرامی