سرویس استان‌های هنرآنلاین: نیما روحی سرپرست گروه مدآرت که پیش از این سرپرستی و تهیه‌کنندگی گروه‌های پاپ ریواس و راک اهورا را بر عهده داشت،در این باره توضیح داد و گفت: گروه مدآرت را در سال ۹۵ و با همفکری محمد ذاکری تشکیل دادیم و در واقع هدف از تشکیل چنین گروهی به جهت حمایت از نوازنده‌ها و خصوصاً خوانندگان بومی بود که کارهایی ضبط و منتشر کرده بودند، اما معروف نشدند و یا خوانندگانی که تا به حال به دلایل مختلفی مانند عدم اعتماد به نفس، ترس و یا وارد نبودن مسیر راه; آهنگی ضبط نکرده‌اند، اما علاقه‌مند به حضور در این راه هستند.

 مدیر موسسه هنرهای زیبای آمل افزود: ما در سال ۹۵ کنسرت مدآرت ۱ را با چهار خواننده برگزار کردیم و پس از دو سال مدآرت ۲ را به روی سن خواهیم برد. تصمیم داریم پس از این به صورت منظم و متوالی، سالی دو تا سه بار با مدآرت اجرا داشته باشیم.

 نائب رئیس انجمن موسیقی آمل تصریح کرد: با این آزمون و خطا روی خوانندگان مختلف، مشخص می‌شود کدام یک می‌تواند با سرمایه‌گذاری و فعالیت بیشتر به نتیجه بهتری دست یابد.

 محمدرضا ذاکری، تنظیم کننده گروه مدآرت نیز در خصوص اجرای پیش رو گفت: ما در این کنسرت از سه خواننده استفاده می‌کنیم و هر خواننده سه آهنگ می‌خواند. البته کار بدون کلام هم اجرا می‌شود.

مدیر آموزشگاه موسیقی ذاکری افزود: بعضی از قطعات از خود خواننده‌هاست و برخی کارها بازخوانی آهنگ‌های خوانندگانی است که یا در قید حیات نیستند و یا کاری نوستالژیک و خاطره‌انگیز است.

ذاکری با ذکر این نکته که پتانسیل شهرستان‌ها خصوصاً آمل در حوزه موسیقی بسیار بالاست، بیان کرد: به نظر من بین بسیاری از خوانندگان و موزیسین‌های شهرستان‌ها و کسانی که در تهران مطرح می‌شوند فاصله بسیار کمی است. نکته اینجاست افرادی که مطرح می‌شوند مورد حمایت مدیران هنری قرار می‌گیرند و از تبلیغات بهتری برای شناخته شدن استفاده می‌کنند.

رئیس سابق انجمن موسیقی آمل ادامه داد: کاری که ما در مدآرت مشغول انجام آن هستیم را در واقع باید شرکت‌های کنسرت گذار در جهت حمایت از هنرمندان بومی انجام دهند که متأسفانه شاهد چنین حمایتی از جانب آن‌ها نیستیم! وقتی شرکتی در این حوزه مجوز می‌گیرد، باید در راستای حمایت از هنرمندان بومی شهر خود و منطقه خود کوشا باشد.

 محمد ذاکری راجع به برند سازی خواننده‌ها در شهرستان بیان کرد: اول از همه مبحث شرکت‌هاست که متأسفانه با این داستان هم‌راستا نیستند و احساس می‌کنم در این مسیر قدم برنمی‌دارند؛ اما نکته مهم دیگر نگاه مردم ماست که این نگاه نباید شهرستان ستیز باشد. کسانی که در مرکز برند می‌سازند، نگاهی ایجاد کرده‌اند که انگار همه اتفاقات فقط در آنجا رخ می‌دهد!

فلامنکو نواز آملی افزود: هنرمند موسیقی اگر به اسم و رسمی هم رسیده است، نباید از اجرا بترسد و در هر مکانی باید قدرت اجرا داشته باشد. در همین آمل یکی از بزرگ‌ترین گیتاریست‌های دنیا جناب آنتونی ری آمده بود و در سالن ۴۰ نفر آموزشگاه من همان اجرایی را داشت که دو هفته بعد در سالنی در شهر بارسلونا و در حضور دو هزار نفر اجرای برنامه داشت. اصل هنر اجراست و هنرمند نباید متوقف شود.

وی در پایان از انجمن موسیقی آمل قدردانی کرده و گفت: من از انجمن موسیقی شهرستان آمل به خاطر فعالیت‌های چشمگیرش در جهت دهی مثبت موسیقی شهر تشکر می‌کنم که بسیار خوب و پر قدرت عمل می‌کند و همواره پشت موزیسین‌های شهر ما ایستاده‌اند.

محسن امامی فر، هومن فلاح‌زاده و سینا جلیلی خوانندگان گروه و محمدرضا ذاکری (گیتار), مهران منفرد (گیتار الکتریک), نیما روحی (گیتار بیس), مهدی قلی زاده (پرکاشن), نیایش ولی زاده (درامز), مهدی فلاح زاده (کیبورد و پیانو) و امیر علی اسماعیل زاده (کلارینت و ساکسیفون); نوازندگان این اجرا را تشکیل می‌دهند.