سرویس استان‌های هنرآنلاین: در این جشنواره از بین ۳۵ متقاضی که تا ۲۵ خرداد آمادگی خود را اعلام کردند، در مرحله اول بازبینی توسط استاد رحیم هودی، علی ثابت و نوید جعفری ۱۰ نفر برگزیده و به مرحله رقابتی راه یافتند.

این جشنواره که به همت گروه هنرهای نمایشی خورشید شیراز، موسسه جوان و با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار ۳۱ خرداد ماه جاری در شیراز اجرا شد.

علی ثابت، دبیر این جشنواره گفت: در این جشنواره از بین ۳۵ متقاضی که تا ۲۵ خرداد آمادگی خود را اعلام کردند، در مرحله اول بازبینی توسط استاد رحیم هودی، علی ثابت و نوید جعفری ۱۰ نفر برگزیده و به مرحله رقابتی راه یافتند.

لازم به ذکر است از بین شرکت‌کنندگان سه نفر کودک و نوجوان و ۷ نفر در بخش بزرگسال حضور داشتند. همچنین این دوره از جشنواره به موضوعات اجتماعی و مشکلات زندگی شهری اختصاص داشت.

آئین پایانی جشنواره با ده شرکت کننده و جمع کثیری از هنرمندان و مردم شیراز برگزار و پس از سه ساعت رقابت از سوی هیئت داوران استاد رحیم هودی، حمیدرضا مؤمنی و حسن فلاح زاده ضمن تقدیر و اهدا جایزه به سه نفر کودک و نوجوان نیکا نعمت الهی، هستی ابنوی زاده و یگانه سعیدی، مقام اول خود را در بخش بزرگسالان به محمد قاسمی نژاد و مقام دوم را به پیام خوشاب اهدا کرد.

 

الهه بهرامی