سرویس استان‌های هنرآنلاین: در این دوره از جایزه ادبی لیراو (عطر شالیزار) اثر سید مهدی نقبایی به عنوان برگزیده و اثر آرش پور علیزاده به عنوان تقدیری توسط هیئت داوران انتخاب شد.

به گفته دکتر فریبا براتی دبیر دوازدهمین دوره جایزه ادبی لیراو قرار است از محمد مهدی مصلحی (شاعر)، سید حسین میر کاظمی (نویسنده) و دکتر اراز محمدسارلی (ناشر) به پاس زحماتشان در حوزه ادبیات و خلق و نشر آثار فاخر ادبی در این دوره از جایزه ادبی تقدیر شود.

دکتر براتی همچنین عنوان کرد که آثار منتخب شرکت کنندگان این دوره درکتابی به نام " عشق، آواز غمگین نقاره خانه‌ها " توسط انتشارات مختومقلی فراغی گرگان به چاپ می‌رسد که در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد.

اختتامیه دوازدهمین دوره این جایزه در اواخر خردادماه سال جاری در گرگان برگزار می‌شوند

 حمیدرضا اکبری شروه، مؤسس این جایزه ادبی گفت: دوازدهمین دوره جایزه ادبی فارسی زبانان لیراو با همکاری انجمن علمی معلمان زبان و ادبیات فارسی استان گلستان و انجمن ادبی لیراو گرگان برگزار خواهد شد.

او جایزه لیراو را مستقل و با برنامه اعلام کرد و تصریح کرد: هدف کلی این جایزه شناساندن چهره‌های جدید به جامعه ادبی فارسی زبان است و این بار نیز آمده‌ایم تا صدای مستقل ادبیات ایران باشیم.

وی همچنین در پایان بیان کرد: سیزدهمین دوره این جایزه ویژه استان‌های فارس، خوزستان و بوشهر خواهد بود که در دست برنامه‌ریزی است.

جایزه ادبی لیروانا