به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، طی نامه‌ای به دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، ضمن ارج نهادن به سنت حسنه انفاق، از مهربانی، نوع‌دوستی و گشاده‌دستی طراحان لباس کشور از یاری‌رسانی، این طیف به سیل‌زدگان خوزستان  تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در این پیام بیان کرد: کار نیکو، انفاق و کمک به همنوعان موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد آنان که با روح بلند و مناعت طبع، دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خود دوست دارند در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی‌اند.

بنابراین گزارش هدایای طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس در قالب بسته‌های متنوع از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و همیاری کارکنان این اداره کل بین هم‌وطنان آسیب دیده از سیل، توزیع شده است.

همچنین کارگروه ساماندهی مد و لباس با همراهی مجموعه طراحان کشور، بر اساس مسئولیت اجتماعی خود  افزون بر همیاری به هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و لرستان، تعداد 1400 دست لباس، به هم وطنان آسیب دیده از سیل در خوزستان اهداء کرده است.