سرویس استان‌های هنرآنلاین: هادی ورشویی در این خصوص گفت: مدیریت اجرایی این جشنواره از طرف صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و دبیر جشنواره سی‌ام، به تیم اجرایی انجمن هنرهای نمایشی استان فارس واگذار شده است.

او افزود: انجمن نمایش استان فارس در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشغول فعالیت است و قرار بر این شده تا با نظارت معاونت و اداره امور ادبی هنری عهده‌دار برپایی و ساماندهی کمیته‌های اجرایی شود و در حسن برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر استانی فارس– سال ١٣٩٨ کمال همراهی را با هنرمندان تئاتر استان داشته باشد.

رئیس گروه امور هنری فرهنگ و ارشاد فارس با بیان اینکه، هنرهای نمایشی دارای تأثیرگذاری شگرفی در اذهان جامعه و مردم دارد؛ با دعوت از هنرمندان این عرصه برای رونق بخشیدن به فضای هنری شهر و دیار شیراز و فارس، گفت: تمامی گروه‌های نمایشی که از تاریخ اول مهرماه ٩٧ تا ١٥ شهریور ٩٨ اجرای عمومی داشته‌اند، می‌توانند با ارائه و یا ارسال مدارک مورد نیاز آمادگی خود را جهت حضور در جشنواره اعلام کنند.

ورشویی در پایان بیان کرد: بی‌تردید پس از تاریخ ٢٠ شهریور از دریافت هرگونه تقاضا برای شرکت در جشنواره معذور خواهیم بود و بازبینی مرحله اول، ١ مهرماه ٩٨ لغایت  ١٥ مهرماه ٩٨  (فیلم تئاتر) و همچنین بازبینی مرحله دوم  ٢٥ مهرماه  لغایت ٨ آبان ماه ٩٨ (بازبینی زنده) و اعلام اسامی برگزیدگان مرحله نهایی نیز ١٥ آبان ماه ٩٨ اجرا خواهد شد. همچنین  برگزاری مرحله نهایی جشنواره در ٢١ لغایت ٢٤ آبان ماه ٩٨ است و علاقه‌مندان باید بر اساس فراخوان که در پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، منتشر شده، مراجعه و شرکت کنند.

 

الهه بهرامی