به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، سید مجتبی حسینی و محمد اله‌یاری فومنی (مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری) همزمان با روز ملی خلیج فارس و در سفر به بوشهر با علی اکبر هنرور، نوازنده کمانچه و ویلن و علی بهی پور، نقاش دیدار و گفتگو کرد.

حسینی با حضور در منزل این دو هنرمند، گفت: هنرمندان شایسته و ارزشمندی در نقاط مختلف کشور چراغ هنر را روشن نگه می دارند و با علاقه برای توسعه هنر در استان ها می کوشند.

محمد اله یاری فومنی هم ضمن اشاره به روز معلم، از همه هنرمندانی که به امر آموزش می پردازند تشکر کرد و گفت: هنر کشورمان مدیون همه هنرمندانی است که آموخته های خود را بی دریغ، به نسل بعدی منتقل کرده اند. امیدوارم با همکاری مدیران و دست اندرکاران هنرستان های هنرهای زیبا، تلاش مضاعف و استعانت از پروردگار متعال بتوانیم در سالجاری زمینه توسعه و نوآوری را در این مراکز علم و هنر، بیشتر فراهم آوریم .

معاون امور هنری در سفر به بوشهر در مراسم روز ملی خلیج فارس حضور یافت. بازدید از هنرستان دخترانه بوشهر و قدردانی از معلمان هنر این هنرستان از برنامه های دیگر حسینی و اله یاری فومنی در سفر یک روزه به بوشهر بود