به گزارش هنرآنلاین، فرزین پیروز پی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری تذهیب اظهار داشت: سال گذشته در جلسه‌ای که با آقای پورعلی معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش داشتیم، پیشنهاد کردیم که در بحث فعالیت‌های فرهنگی و هنری کیش در سایر رشته‌های هنری نیز فعالیت‌هایی صورت پذیرد، بخصوص در بخش نمایشگاهی هنرهای تجسمی.

پیروزپی افزود: ما برای رسیدن به این اهداف اولین نمایشگاه داخلی خود را درسال ۱۳۹۸ در کیش آغاز کردیم. انتخاب گالری میکا از طرف ما به این دلیل بود که خانم بخشنده مدیر محترم میکا گالری خود از هنرمندان و مدیران فرهیخته، دلسوز و علاقه‌مند به رشد و توسعه هنرهای تجسمی هستند که فعالیت‌های چشمگیری در برگزاری نمایشگاه‌ها و آثار نقاشی تاکنون داشته‌اند.

وی تصریح کرد: ما تصمیم داریم با همکاری میکا گالری در برگزاری ورک‌شاپ‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و ورود آثار هنرمندان این جزیره در نمایشگاه‌های بین‌المللی همکاری خوبی را آغاز کنیم.

آزاده حایری، حسنا احمد آخوندی، حنانه نیک‌سیرت،  دلارام قائمی، زهرا محمدی، زینت پارسا، ژاله نوذری، شعله خلج امیر حسینی، شیوا قنبری، طاهره اله‌دادیان، فریبا محقق حضرتی، فرحناز داوری دولت آبادی، لعبت صدری،  نینوش پاشازاده و هما منصوری از هنرمندانی هستند که آثارشان در میکا گالری کیش به نمایش درخواهد آمد.