سرویس استان‌های هنرآنلاین: رنجبر در این رابطه ادامه داد: افزایش تعداد سینماها نه تنها باعث ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه می‌شود که با ایجاد رقابت بین سینماداران، از یک سو به بالا رفتن تکنولوژی سینمایی خواهد شد و از سوی دیگر رونق اقتصاد هنر را به دنبال خواهد داشت.

امیر خواجه میرکی، مدیر هنری و اجرایی سینما هنر و کافه سینما هنر با اشاره به گشایش سینما هنر در روز میلاد امام زمان(عج) و روز سعدی، گفت: با توجه به در پیش بودن اردیبهشت ماه، تقارن میلاد امام زمان(عج) و روز بزرگداشت سعدی را به فال نیک گرفتیم و جشن اریبهشت تئاتر فارس را در همین فرخنده روز، با آیین گشایش سینما هنر، قرار دادیم.

وی ادامه داد: از این رو با دعوت از هنرمندان به ویژه هنرمندان عرصه نمایش، برای تماشای فیلم "متری شش و نیم" سینما هنر کار خود را از سر گرفت.

امیر خواجه میرکی افزود: این سینما در مجموع ٩٥ صندلی دارد. هرچند برای اکران روز اول با اضافه کردن صندلی ظرفیت آن را تا ١٤٠ نفر افزایش دادیم.

مدیر هنری و اجرایی سینما هنر و کافه سینما هنر اضافه کرد: پس از تماشای فیلم، اجرای زیبای واژه گویی‌هایی بین حسن فلاح و محسن قانع فرد و اجرای موسیقی زنده رامین مقیمی از دیگر برنامه های این جشن بود.

وی خاطر نشان کرد: از چهارشنبه پیش رو برنامه "چهارشنبه های تئاتر" را به صورت نمایش نامه خوانی با مدیریت سید علیرضا موسوی برگزار خواهد شد. همچنین روزهای دوشنبه نیز فیلم های تئاترهایی که در تهران روی صحنه است اکران خواهد شد.

سینما هنر به آدرس، چهارراه حافظیه به سمت دروازه قرآن، روبروی پمپ بنزین باغ جهان نما و ابتدای کوچه ١٤ در مرکز فرهنگی هنری بامداد قرار دارد.

 

الهه بهرامی