سرویس استان‌های هنرآنلاین: سید محسن حسینی خواننده این گروه و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد گرافیک از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشجوی دکترای رشته مدیریت فرهنگی است.

او فراگیری آواز و صدا سازی و ردیف را نزد حمیدرضا نوربخش از هفده سالگی آغاز و در طی این سال‌ها از آموزش در کلاس‌های آواز حسین علیشاپور و همچنین دوره عالی آواز و شناخت شیوه‌ها و تلفیق شعر و آواز زیر نظر علی‌اصغر شاهزیدی بهره جسته است.

حسینی همکاری و اجرای کنسرت با گروه‌های سوما، هور، شفق، ضرب آوا و اجرای آواز در مستندهای تصویری با محوریت هنر خوشنویسی و معماری ایرانی، در تئاتر اپرایی و در آثار آهنگسازان خوش آتیه کشور را در کارنامه هنری خود دارد.

آلبوم (از سراسر بگذشته) به عنوان بهترین آلبوم موسیقی سال 96 و اجرا در تالار رودکی تهران و تالار حوزه هنری با گروه همنوایان روناک و گروه مشرق و گروه نغمه گردان و شرکت در جشنواره موسیقی فجر و فستیوال موسیقی اروپای شرقی به عنوان خواننده و اجرا در کشور اکراین و شهرهای اروپایی از فعالیت‌های دیگر اوست.

خواننده گروه موسیقی نغمه گردان در این باره گفت: اجرای پیش رو، حاصل کوشش عاشقانه همدلان " نغمه گردان "است که همواره نگاهشان به هنر، ازسرِ عشق و ارادت به ساحت والای موسیقی بوده و دور از همه کدورت‌ها و معیارهای جعلی و جنجال آفرین و پیش‌داوری‌های آزار دهنده، تلاش می‌کند در راه آفرینش و اجرای آواها و نغمه‌های دل‌انگیز، با حفظ اصالت‌ها و وفاداری به آرمان‌های هنری این سرزمین گام بردارند.

وی افزود: بی‌گمان توجه و اعتماد شرکت‌کنندگان این کنسرت شایان ستایش است و این کنسرت به تک تک حاضران در این اجرا تقدیم می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در اینجا از همراهی جناب آقای امیر نیا به عنوان ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آمل و جناب آقای راعی و حراست محترم و مدیر و پرسنل محترم ارشاد آمل و همچنین مدیر عامل محترم موسسه فرهنگی روماک صدا جناب آقای قلی زاده، مدیریت سالن ارشاد، سایر قسمت‌های مجموعه ارشاد آمل که در راستای برگزاری این کنسرت یاری رساندند و گروه صدابرداری و صحنه این مجموعه که با مهربانی و صمیمیت مثال زدنی و به یاد ماندنی از گروه موسیقی نغمه گردان پشتیبانی و حمایت کردند قدردانی و سپاس‌گزاری می‌کنیم.

او ادامه داد: بدون تردید باید گفت حمایت همه جانبه مردمان هنردوست شهر آمل، شایسته برترین سپاس‌هاست وامید که این اجرا، موردپسند همه عزیزان قرار بگیرد.

احسان عبایی سرپرست گروه، آهنگساز و نوازنده تار، معتمد سامانی نوازنده عود، مهدی رنگین‌کمان نوازنده تنبک، مرجان راغب نوازنده سنتور، دلارا ابراهیمی نوازنده کمانچه، مهران فروتن نوازنده بندیر و حامد رحمانی نوازنده نی سایر اعضای این گروه موسیقی در این اجرا هستند.