سرویس استان‌های هنرآنلاین: در پی درگذشت دکتر محمود عالیشوندی، مدیرکل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و یزد و بهاره شفیعی سروستانی، معاون سابق فرهنگی و کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مدرس دانشگاه و هنرمند عرصه نمایش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، پیام تسلیتی را به شرح زیر صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم محمود عالیشوندی و خانم شفیعی سروستانی

درگذشت نابهنگام و جانکاه عزیزان از دست رفته شما را تسلیت عرض می‌کنیم.

به واقع باید درگذشت این عزیزان را به تمام اهالی فرهنگ و هنر فارس تسلیت گفت؛ چرا که این بزرگواران در دوران حیات خویش، خدمات شایانی را به جامعه فرهنگی و هنری فارس عرضه داشتند.

مرحوم محمود عالیشوندی، در دوران مدیرکلی خود، از تمام توان خویش در جهت ارتقای فرهنگی و هنری فارس مایه گذاشت و کمتر کسی است که زحمات او را نداند و ارج ننهد.

وی در حوزه تدریس دانشگاهی هنر و به ویژه در زمینه هنرهای نمایشی توانسته بود به عنوان هنرمندی توانا و تأثیرگذار ظاهر شود که شاگردان بسیاری را به جامعه فرهنگ و هنر تقدیم کرده است.

این اداره کل ضایعه در گذشت مرحوم محمود عالیشوندی را ابتدا به خانواده وی و سپس به جامعه فرهنگ و هنر فارس تسلیت می‌گوید.

مرحومه بهاره شفیعی سروستانی نیز چه آنگاه که به عنوان بازیگر و کارگردان نمایش، معلمی می‌کرد، و چه آنگاه که در جایگاه معاونت فرهنگی به ارتقای فرهنگی فارس می‌نگریست و چه روزی که به عنوان کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، جز دغدغه خدمت به فرهنگ و هنر فارس را نداشت.

در پایان درگذشت این عزیزان از دست رفته را به جامعه فرهنگ و هنر فارس تسلیت عرض می‌کنیم.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

 

الهه بهرامی