به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب بندرعباس از 8 تا 13 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر برگزار می‌شود.

402 ناشر از سراسر کشور 78 هزار و 976 عنوان کتاب را در زمینه‌های مختلف عرضه می‌کنند. از استان هرمزگان 5 ناشر در نمایشگاه حضور خواهد داشت و 3 کتاب‌فروشی منتخب بندرعباس نیز با ستاد برگزاری نمایشگاه همکاری دارند و بن‌های توزیع‌شده در نمایشگاه نیز در این کتاب‌فروشی‌ها تا دو هفته بعد از پایان ایام نمایشگاه اعتبار خواهد داشت. برای این نمایشگاه 700 میلیون تومان بن یارانه‌ای با تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته‌شده که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌گردد.

رونمایی از تازه‌های نشر استان، نقد و بررسی کتاب "من آنکه دیگران به تو گفتند نیستم"، نشست علمی آشتی با کتاب "راه‌های ترویج فرهنگ مطالعه در عصر مجازی"، کارگاه آموزشی تکنیک‌های نوین کسب‌وکار هنری، قصه‌گویی هرروز صبح برای کودکان و نوجوان، اجرای ویژه‌برنامه‌هایی برای کودکان توسط گروه نمایشی کودک، اجرای نمایش خیابانی، اجرای موسیقی، برگزاری شب‌های فرهنگی شهرهای سیریک، فین، بندر خمیر و شعرخوانی توسط انجمن‌های شعر استان ازجمله برنامه‌هایی هستند که برای بخش جنبی این نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است.

شانزدهمین نمایشگاه کتاب بندرعباس از 8 تا 13 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.