سرویس استان‌های هنرآنلاین: جشن تصویر سال هنرهای عکاسی، فیلم، گرافیک وکالیکاتور بر اساس کارهای ارسالی به مسابقه داوری می‌شود. در عکس با بخش‌های: آزاد، نگاهی دیگر (خلاقه) و مستند اجتماعی و دو بخش ویژه: ایران ما و جوانان زیر ۲۵ سال (جایزه محسن رسول‌اف) و امسال بخش دیگری با عنوان "جایزه وحید ابد"(عکاس مطبوعاتی سال از نگاه جشن تصویر سال) به بخش عکس اضافه شد.

 امسال در بخش‌های مختلف این رویداد بزرگ که جایگاهش را در بین هنرمندان پیدا کرده است. اسم شش بانوی عکاس شیرازی به نام‌های زهره صحت، مهگان فرهنگ، حدیث فقیری، الناز متعصب، فاطمه نهاری و فائزه دانش در بخش‌های مختلف عکس دیده می‌شود.

همچنین، عکس‌های زهره صحت در بخش‌های آزاد، نگاهی دیگر (خلاقه)، مستند اجتماعی و بخش موبایلی و عکس‌های مهگان فرهنگ، حدیث فقیری، الناز متعصب، فاطمه نهاری و فائزه دانش در بخش مستند اجتماعی به صورت مولتی میدیا و چاپ به بر روی دیوار رفت. آنچه حائز اهمیت است در بخش جوانان زیر ۲۵ سال اسم حدیث فقیری چشم نوازی می‌کند.

در بین اسامی پذیرفته شدگان در جشن تصویر سال اسم‌های امیر قیومی و عرفان سامان فر هم دیده می‌شود و در بخش نمایشگاه‌های برتر سال ۹۷ نمایشگاه بر مدار عدم افشین آریا فر هم جای خودش را یافته است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه جشن تصویر سال از ۳ الی ۲۲ اسفند برقرار خواهد بود.

 

الهه بهرامی