سرویس استان‌های هنرآنلاین: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: با توجه به استقبال مخاطبان شیرازی از فیلم "مسخره‌باز" اکران ویژه‌ای برای این فیلم به همراه جلسه نقد و بررسی، با حضور عوامل فیلم، بابک حمیدیان بازیگر و همایون غنی‌زاده کارگردان در روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه در هنرشهرآفتاب برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره فجر شیراز اعلام کرد: جلسه نقد و بررسی این فیلم نیز در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه همان روز برگزار می‌شود.

پایان هفته فیلم فجر شیراز  با "ماجرای نیمروز" و "سرخ‌پوست" فوق‌العاده می‌شود

مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فجر شیراز از برگزاری دو سانس فوق‌العاده برای فیلم‌های ماجرای نیمروز۲ و سرخ‌پوست خبر داد.

محسن خباز با بیان اینکه استقبال مردم از این دو فیلم بسیار چشمگیر بوده است، عنوان کرد: بنا بر درخواست‌های متعدد مخاطبان و علاقه‌مندان، تیم اجرایی جشنواره تصمیم گرفت روز چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ فیلم ماجرای نیمروز را در تالار حافظ اکران کند.

وی ادامه داد: سرخ‌پوست نیز که پیش از این سانس فوق‌العاده را به خود اختصاص داده بود، دوباره در روز پنجشنبه ساعت ۱۶ در تالار حافظ بر روی پرده خواهد رفت.

خباز با اشاره به نقص فنی که در نخستین اکران فیلم سرخ‌پوست در تالار حافظ رخ داد و باعث شد برخی تماشاگران در سانس فوق‌العاده موفق به تماشای این اثر نشوند، گفت: با مخاطبانی که در روز جمعه نتوانستند این فیلم را تماشا کنند، تماس گرفته شده است و بلیت آن‌ها برای اکران روز پنجشنبه محفوظ است.

هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز از ١١ تا ٢٢ بهمن به جز روزهای ١٩ و ٢٠ بهمن ماه به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود.

الهه بهرامی