به گزارش هنرآنلاین در متن بیانیه‌ شورای مشورتی موسیقی شهرستان آمل  آمده است: بی‌گمان باید آمل را قطب موسیقی استان مازندران و یکی از شهرهای فعال در حوزه موسیقی کشور بدانیم. شهری که در هر سه ژانر موسیقی فولکلور، ایرانی و پاپ فعال بوده و هنرمندان قابلی را به کشور معرفی کرده است.

هنرمندان موسیقی آمل در عرصه‌های نوازندگی، خوانندگی، آهنگ‌سازی و تدریس حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و آثار منتشر شده از موزیسین‌های آملی در کشور، گواه این مدعاست. 

حتی تعداد مدرسین موسیقی آملی که جهت تدریس در شهرهای مجاور حضور دارند با استادان غیر آملی شاغل در آموزشگاه‌های این شهر قابل قیاس نیست!

استقبال شهروندان و علاقه‌مندان به موسیقی از کنسرت‌هایی که در آمل برگزار می‌شود؛ چه اجرای هنرمندان بومی و چه هنرمندان مهمان، بسیار چشمگیر است و در این سال‌ها سبب شده تا خصوصا کنسرت‌گذارها؛ آمل را به عنوان یک امکان سرمایه‌گذاری در این حیطه قلمداد کنند. 

با استناد به جمیع عوامل فوق، حضور یکی از اعضای فعال شورای موسیقی آمل در انجمن موسیقی استان به نمایندگی از خانواده موسیقی این شهرستان، لازم و ضروری به نظر می‌رسید که متاسفانه چنین امری در سال‌هایی که گذشت، محقق نشد! و این مهم با درخواست و پیگیری‌های مکرر شورای فعلی موسیقی آمل و حمایت جناب امیر امیرنیا؛ ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل و نیز درایت و تدبیر مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران؛ جناب دکتر شالویی تحقق یافت.

منتخبین خانواده بزرگ موسیقی شهرستان آمل در قالب شورای مشورتی موسیقی این شهر، ورود هنرمند و دوست فعال در عرصه موسیقی؛ جناب فرزاد زاهدی به انجمن استان را به اهالی موسیقی آمل تبریک گفته و آن را به فال نیک می‌گیرد.

امیدواریم به زودی تاثیر مثبت این اتفاق در بهبود وضعیت موسیقی شهرستان آمل را شاهد باشیم.