سرویس استان‌های هنرآنلاین: مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: همه آثار راه یافته به سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سال جاری در شیراز به نمایش درمی‌آیند.

وی اظهار کرد: فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در تالار حافظ، پردیس گلستان و شهر آفتاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز داشت: بسته اولیه فیلم‌ها همه استان‌هایی که خواستار اکران جشنواره فیلم فجر بوده‌اند، تعلق گرفته است اما فارس همچون سال‌های گذشته خواهان همه فیلم‌ها از وزارت ارشاد و شورای تهیه کنندگان بوده است.

رنجبر با بیان اینکه رایزنی‌ها از دو هفته پیش برای این رویداد بزرگ سینمایی آغاز شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی‌هایی برای برگزاری این جشنواره به صورتی مطلوب صورت گرفته است؛ حتی برای حمل و نقل مخاطبان به جشنواره نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است که چند و چون آن به محض نهایی شدن اعلام می‌شود.

وی افزود: درباره حضور فیلم اولی‌ها در جشنواره فیلم فجر فارس نیز گفت‌وگوهایی صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم این بخش را نیز در جشنواره نوزدهم فارس اجرا کنیم.

این مقام فرهنگی گفت: برگزاری آیین ویژه افتتاحیه، دعوت از بازیگران و عوامل فیلم‌های سینمایی، برپایی کارگاه‌های آموزشی در حوزه سینما نیز از برنامه‌های جنبی جشنواره فیلم فجر در استان فارس خواهد بود.

رنجبر اضافه کرد: برنامه امسال این جشنواره با همکاری مجموعه هنر شهر آفتاب و به مدیریت اجرایی محسن خباز برگزار می‌شود.

 نوزدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس هم‌زمان با جشنواره بین‌المللی در پایتخت از ٨ تا ١٨ بهمن‌ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

 

الهه بهرامی