سرویس استان‌های هنرآنلاین: در این نشست سیامک بهرام پرور (شاعر، نویسنده و مترجم) در گفتگویی با موضوع "غزل معاصر و غزلسرایان امروز" به مباحث و پرسش‌های مطرح شده پیرامون امکانات غزل معاصر، تجربه‌های نوگرایانه غزلسرایان امروز، و تاثیر انقلاب ادبی نیما یوشیج بر جریان غزل سرایی پرداخت.

در بخش دیگر این نشست، مهدی مریجی، شاعر و منتقد، در گفتاری به تحلیل شعر "هنوز در فکر آن کلاغم" سروده احمد شاملو پرداخت. مریجی در این گفتار، ضمن اشاره به تعبیرهای متفاوت و گاه متضادی که از سوی منتقدان و نیز خود سراینده اثر نسبت به این سروده بیان شده است، از زاویه دید جدیدی به خوانش این اثر پرداخت.

 همچنین، محمد داودی درزی کلایی، احسان رضایی، منیژه بازیار، امیر لاریجانی و سیامک بهرام پرور از جمله شاعران حاضر در این جلسه بودند که آثار خود را با حاضران به اشتراک گذاشتند.

"همسایگان نیما" در نشست آتی در بهمن ماه با موضوع "شعریت و شاعرانگی در هنرهای تجسمی" میزبان حمید اسدزاده (هنرمند نقاش و شاعر) خواهند بود.

 این جلسات هر ماه با محوریت گفتگو پیرامون فرهنگ، هنر و ادبیات در مجموعه "شهر کتاب" در شهر نور برگزار می‌شود و حضور در آن برای علاقه مندان رایگان است.