سرویس استان‌های هنرآنلاین: نمایش "سفید برفی و هفت کوتوله" به دلیل استقبال گسترده خانواده‌های شیرازی و درخواست آن‌ها، برای دومین بار در تاریخ 13، 14 و 15 آذر ماه به نویسندگی و کارگردانی مهران امین لاری در تالار احسان شیراز اجرا می‌شود. این نمایش حکایت دختر زیبایی به نام سفید برفی است که به دلیل  حسادتی که ملکه بدجنس به او  دارد؛ دختر را به دریا می‌اندازد تا از بین ببرد. دریا سفید برفی را به سرزمین کوتوله‌ها می‌برد و در آنجا اتفاقات جالبی برایشان رخ می‌دهد.

در این نمایش، بازیگرانی چون: مهران امین لاری، طاهره شریفی، نیکی دهقان، مهسا روانشاد، زهرا شعبانی، پریا شکیبایی، محسن محمدی، زهرا اکبری، ستاره یاری، ابوالفضل جواهر پور، فرهاد علی پور، امیر محمد زارعی، ثنا نوری و محمدعلی زارع در این تئاتر نقش آفرینی می‌کنند.

همچنین نازنین راستگو به عنوان دستیار کارگردان و آیلین نعمت الهی در سمت اجرای نور و مهسا دعایی به عنوان مجری موسیقی در این نمایش فعالیت دارند.

مهران امین لاری کارگردان نمایش "سفید برفی و هفت کوتوله" دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است و از سال ۸۰ تا کنون در حیطه نمایش کودک فعالیت دارد.

وی در این باره گفت: در این چند سال طبق هدف‌گذاری سعی کردم در تئاتر شیراز با کار خوب مخاطب را با تئاتر کودک آشتی دهم و به کودکان احترام بگذارم. خوشبختانه در این امر موفقیت‌های بسیاری به دست آورده‌ام و حتی گاهی جریان‌ساز بوده‌ام.

امین لاری اضافه کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای رو به پیشرفت داشته باشیم چاره‌ای نداریم جز اینکه از کودکان شروع کنیم، به کودکان آموزش دهیم، فرهنگ‌سازی کنیم و یکی از بهترین راه‌های پرورش خلاقیت، دیدن تئاتر است که باعث می‌شود کودکان فکری باز و ذهنی خلاق داشته باشند.