سرویس استان‌های هنرآنلاین: امیر خواجه میرکی؛ کارگردان و بازیگر تئاتر از سال ۱۳۷۳ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است و این روزها مدیر سومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان شیراز است. وی ضمن دعوت از خانواده‌ها ، مدارس و ارگان‌های فارس برای بازدید و شرکت در این فستیوال گفت: پس از برگزاری دو دوره از فستیوال تئاتر کودک و نوجوان در سال‌های ۹۲ و ۹۳ در شیراز پس از وقفه‌ای چند ساله امسال مجدداً با سومین دوره جشنواره در خدمت هنر دوستان خواهیم بود.

خواجه میرکی با اشاره به اهداف اصلی این فستیوال افزود: متأسفانه مدت‌هاست تئاتر کودک و نوجوان از اهمیت اصلی خود برخوردار نیست در حالی که تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تربیت و پرورش کودکان در جهان همواره مورد توجه بوده است.

این کارگردان شیرازی گفت: جدی گرفته نشدن این‌گونه تئاتر از سوی مسئولین و طبعاً مدارس و خانواده‌ها باعث شده تا کودکان ما نتوانند به خوبی از مزایای تئاتر که باعث پرورش خلاقیت، اعتماد به نفس و قدرت تصمیم‌گیری و همچنین مهارت‌های زندگی است، برخوردار شوند.

خواجه میرکی در ادامه خاطر نشان کرد: فستیوال تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند فرصت مناسبی برای آشتی دوباره مخاطبان و کودکان با تئاتر باشد. با همین دیدگاه از تمامی خانواده‌ها، مدارس و ارگان‌ها جهت حمایت و همراهی با این رویداد دعوت می‌شود.

وی در خصوص زمان برگزاری و نحوه تهیه بلیت گفت: سومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان از ۶ تا ۱۵ آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب در تماشاخانه استاد هودی واقع در پارک آزادی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به گفته خواجه میرکی، بهای بلیت کامل فستیوال ۲۵ هزار تومان است که برای مدارس و ارگان‌های مختلف بلیت با قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت با شماره‌های ۰۷۱۳۲۲۹۷۰۴۲ / ۰۹۱۷۳۳۷۴۲۴۴تماس حاصل فرمایند.