سرویس استان های هنرآنلاین: تهیه‌کننده فیلم "بومی گمگشته" در مورد ساخت این پروژه، گفت: هزینه ساخت فیلم در شهرستان‌ها نسبت به پایتخت بسیار مناسب‌تر است و افزون بر آن افراد زیادی هستند که به عشق سینما به پایتخت کوچ می‌کنند، از این رو کارگردان اثر بر این موضوع تاکید داشت تا در ساخت فیلم از هنرمندانی استفاده کنند که عمری در صحنه تئاتر بوده و یا در شهر هنرپرور شیراز به حرفه فیلم‌سازی مشغول بوده‌اند.

الله مرادی با توجه به نام‌گذاری شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۸۷، افزود: این فیلم با موضوعیت حضرت شاهچراغ (ع) و برکات حضور پرخیر ایشان است.

وی افزود: داستان فیلم به صورت ماجراهایی به هم متصل است که در آن شخص یا اتفاقی وارد زندگی شخصیت‌های داستان شده و با تاثیر غیرمستقیم از حضور پربرکت حضرت احمد ابن موسی(ع) در شیراز باعث تغییرات و خیر و نیک بختی آدم‌های قصه می‌شود.

کارگردان "گمگشته" اضافه کرد: این فیلم با حضور استاد مهدی فقیه، شمس‌الافاق شفیعی، گوهر غیبی، مجتبی انفرادی، محسن نگهداری، وحید انجامی پناه و دیگر بازیگران و هنرمندان شیراز است.

وی افزود: نویسنده فیلمنامه این اثر، فاطمه شجاعی، تهیه‌کننده و کارگردان: مجتبی الله مرادی،  تصویر بردار: سعید انفرادی و تیتراژ با صدای نوید نیک کار می‌باشد.

افتتاحیه اکران همگانی فیلم گمگشته از تاریخ ۱۰ آبان ماه به صورت فروش بلیط اینترنتی است که با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر آفتاب و در مجموعه هنر  شهر آفتاب با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس است.

الهه بهرامی