سرویس استان‌های هنرآنلاین: صابر سهرابی با تقدیر از خانم ساره شهپر سرپرست سابق، رامین کشاورز را به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر استان فارس، معرفی و بر ماندگاری این مرکز آموزشی تأثیرگذار در شیراز تأکید کرد و بیان داشت: رایزنی برای ماندن این دانشگاه در حال پی گیری است و زیرمجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس باقی خواهد ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه دانشگاه فرهنگ و هنر در پرورش هنرمندان و فرهنگوران نقش به سزایی دارد گفت: تلاش مبنی بر ماندگاری این مرکز آموزشی است و از آنجا که فرهنگ و هنر پایه و اساس توسعه زیربنایی هر جامعه است و برای انتقال فرهنگ همان‌گونه که باید از تمام ابزارهای فرهنگی از جمله فیلم، ادبیات، موسیقی، نمایش و ...بهره برد؛ لذا آموزش دانشگاهی در این راستا از اهمیت صد چندان برخوردار است.

سهرابی با اشاره به اهمیت فرهنگ و آموزش در توسعه جوامع گفت: یکی از شاخص‌های بسیار مهم در توسعه جوامع کنونی، توسعه آموزش آکادمیک و دانشگاهی در حوزه فرهنگ، ادب و هنر است که امیدواریم با حمایت همه جانبه برای ادامه فعالیت کمی و کیفی این دانشگاه، بتوانیم در ارتقاء آن کوشا باشیم.

در ادامه این نشست؛ رامین کشاورز فارغ‌التحصیل رشته هنرهای زیبا در مقطع کارشناسی و کارشناس ارشد به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس منصوب شد.

کشاورز که از سال ١٣٩٠ به تدریس مشغول است در آیینی از سوی صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس حکم سرپرستی این دانشگاه را دریافت کرد. وی که دارای مقالاتی در زمینه علمی و پژوهشی است در کارنامه خویش چاپ یک کتاب دارد و دومین کتاب خود را به زودی به دست چاپ می‌سپارد.

الهه بهرامی