سرویس استان‌های هنرآنلاین: بنا بر این گزارش ارسالی، تمامی آثار نقاشی در سبک مدرن و پست مدرن مورد پذیرش است. موضوع و تکنیک اجرا برای تمامی آثار آزاد است. تمامی آثار بر روی بوم نقاشی پذیرفته می‌شود و سایز آثار آزاد است.

آثاری که از نیمه دوم سال ۹۶ خلق شده باشند حق شرکت در نمایشگاه را خواهند داشت.

نخستین نمایشگاه در شهرستان لامرد به صورت تخصصی برگزار و پس از آن در بخش‌ها و شهرستان‌های همجوار با همراهی نهادهای ذی‌ربط ادامه خواهد یافت.

در صورت موافقت و تأییدیه داوران و کارشناسان انجمن پس از بررسی سطوح آثار، نمایشگاه در شهرهای شیراز و تهران برگزار خواهد شد. قابل ذکر است بررسی سطح آثار پس از نمایشگاه اول که در شهرستان لامرد برگزار می‌شود انجام خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه در شهرستان لامرد بر عهده انجمن بوده و برای هنرمند هزینه‌ای نخواهد داشت و پس از آن در صورت ادامه نمایشگاه‌ها در بخش‌ها و دیگر شهرها، هزینه‌های برگزاری نمایشگاه به هنرمندان اعلام و از آن‌ها دریافت خواهد شد.

هنرمند در هر مرحله حق انصراف از ادامه نمایشگاه‌ها را خواهد داشت.

جهت حمایت از هنرمندان آثار هنری برای فروش عرضه و تمامی مبلغ فروش اثر به هنرمند تعلق خواهد گرفت.

قیمت گذاری آثار بر عهده کارشناسان انجمن خواهد بود و به نظر هنرمند هم احترام گذاشته خواهد شد.

انتخاب آثار در نمایشگاه اول (شهرستان لامرد) از طریق انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد با نظر کارشناسان این انجمن صورت می‌پذیرد.

تصمیم گیری درباره موارد پیش بینی نشده بر عهده انجمن هنرهای تجسمی لامرد است.

آخرین مهلت تحویل آثار ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۷ خواهد بود. همچنین انتخاب آثار نیز تا ۳۱ آذر ماه انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، زمان اولین نمایشگاه دی ماه ۱۳۹۷ خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به استان فارس، شهرستان لامرد، بلوار معلم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر انجمن هنرهای تجسمی لامرد ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۰۹۱۷۸۸۳۲۰۰۹ تماس حاصل نمایند.

الهه بهرامی