سرویس استان‌های هنرآنلاین، محمد حداد، مؤسس انجمن حامیان موسیقی آمل هدف این برنامه را ترویج بیشتر  فرهنگ موسیقی در  بین مردم عنوان کرد.

او درباره این برنامه اظهار کرد: این همایش با نام طالب آملی که یکی از مشاهیر آملی است و به مناسبت هفته دولت اجرا می‌شود که البته اجراها به صورت گروهی و غیررقابتی است.

حداد تصریح کرد: یازده گروه موسیقی از شهرهای استان مازندران و یک گروه از تهران در این همایش به اجرا خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، گروه سرونگ به سرپرستی مهدی حسن‌زاده از آمل(موسیقی ایرانی)؛ گروه نجوا به سرپرستی حسین عظیمی ازسرخرود(موسیقی بومی مازندران)؛گروه کارو بند به سرپرستی محمدگزانی از آمل(موسیقی پاپ) و گروه آکو بند به سرپرستی آرمین خاکنما از فریدونکنار(موسیقی پاپ) 8 شهریورماه اجرا خواهند کرد.

همچنین در نهم شهریورماه، گروه اسپرین به سرپرستی علیا کاظمیان از آمل (موسیقی ایرانی)؛ گروه فارو بند به سرپرستی امیر اسداللهی از فریدونکنار(موسیقی پاپ)؛ گروه بیداد به سرپرستی محمد دریایی از محمودآباد(موسیقی بومی مازندران) و گروه مهرورزان به سرپرستی پروین ولی زاده از بابل(موسیقی ایرانی) اجرا خواهند کرد.

دهم شهریور نیز اجرا توسط محسن شیرازی از آمل(موسیقی ایرانی)؛ اجرا  توسط اسماعیل مقیمی از آمل(موسیقی پاپ)؛ گروه آموی به سرپرستی محمد حداد از آمل(موسیقی پاپ) وگروه تنور به سرپرستی میلاد زنده نام از تهران(تلفیقی) از جمله برنامه‌های این همایش خواهد بود.