سرویس استان‌های هنرآنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با کوشیار ضیایی کارشناس هنری، از نگارخانه وصال شیرازی بازدید و در مراسم گشایش نمایشگاه عکس "فاز فریم" نگارخانه آبان که با حضور معاون اقتصادی وزیر آموزش و پرورش و دیگر مقامات استانی آموزش و پرورش همراه بود، شرکت کردند.

صابر سهرابی در این آیین ضمن تحسین و تقدیر از آثار خالق آثار نمایشگاه این رویداد هنری را دومین اتفاق تاثیرگذار در مدت بازگشت خود به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خواند و ادامه داد: این امر متاثر از نگاه خلاق امیر پرورش در روایت عکس‌های این نمایشگاه است که به زیبایی مصور گردیده است. ما نیز در اداره کل فرهنگ و ارشاد وظیفه داریم از این هنرمندان و نخبگان که علم و فن را در فرهنگ و هنر ادغام کرده‌اند حمایت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه ارایه قالب‌های مجموعه عکس را توسط هنرمندان کاری فاخر و تاثیرگذار خواند و افزود: هنرمندان و هنر دوستان با دیدن این مجموعه عکس با کمی تامل می‌تواند بدون هیچ توضیحی تعامل بین دیدگاه عکاس و روایت نهفته در دل تصاویر مرتبط را پیدا کنند. نگاه تاثیرگذاری که در مجموعه عکس "فازی فریم" مشاهده می‌شود تاثیر مستقیم یک دیدگاه هنرمندانه بر عموم جامعه است که قابل تحسین است.

سهرابی در پایان به اهمیت و لزوم ارائه آثار فاخر و تاثیرگذار توسط هنرمندان تاکید کرد و افزود: وقتی هنرمند به دنبال ارتقای سطح مفهومی و تاثیرگذاری در عین رعایت زیبایی بصری در آثار فاخر خود باشد، بالا رفتن سطح سواد بصری و کیفیت سلیقه مردم را به دنبال خواهد داشت و ما نیز به دنبال گسترش این فضاها هستیم تا استان فارس بتواند با قدمت فرهنگی خود پیوسته در جایگاه متعالی قرار داشته باشد.

لازم به ذکر است نمایشگاه عکس "فازی فریم" مجموعه ۳۳ عکس امیر پرورش در گالری آبان تا ١٨ مرداد  دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت  ٩ تا ١٢ و ١٧ تا ٢٢ از این آثار دیدن کنند.

الهه بهرامی