سرویس استان‌های هنرآنلاین: نمایش‌های "مزون" به کارگردانی اصغر گروسی از شیراز، "سون سی" به کارگردانی مجتبی راوش از کازرون؛ و همچنین "پره‌ پروانه پولادی" به کارگردانی نوید جعفری سه نمایشی هستند که به نمایندگی از فارس در نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز این رویداد بزرگ هنری شرکت می‌کنند.

 نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز پس از آنکه به دلیل مسائلی همانند تجهیز و ساخت پلاتوهای جدید از فروردین ماه به مرداد موکول شده بود، از ۱ تا ۷ مرداد میزبان ۲۳ اثر نمایشی از اقصی نقاط کشور است که در این میان حضور سه نمایش از فارس خبر از حضور قدرتمند هنرمندان نمایشی فارس می‌دهد.

نمایش‌های "مزون" به کارگردانی اصغر گروسی از شیراز ، "سون سی" به کارگردانی مجتبی راوش از کازرون؛ و "پره‌ی پروانه پولادی" به کارگردانی نوید جعفری سه نمایشی هستند که به نمایندگی از فارس در این رویداد بزرگ هنری شرکت می‌کنند.

بنا به هماهنگی‌های صورت گرفته توسط دبیرخانه جشنواره این سه نمایش هر کدام ۵ اجرای ویژه عمومی خود به مناسبت دهه کرامت را در تماشاخانه‌های مختلف از ۲۵ تا ۳۰ تیرماه برگزار کردند تا با آمادگی هر چه بهتر در این جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است نمایش‌های ذکر شده در روزهای ۲ ، ۳ ،۴ مرداد در تماشاخانه‌های نفت در اهواز به روی صحنه می‌روند.

الهه بهرامی