سرویس استان‌های هنرآنلاین، مراسم رونمایی از دو کتاب جدید سیامک بهرام پرور با نام‌های "می‌نویسمت " که مجموعه نامه‌های عاشقانه است و "سرایشی برای هزار خوانش" که نقد و تحلیل چند اثر ادبی شعر معاصر است، چهارشنبه سوم مرداد 97 در سالن همایش شهرداری آمل برگزار خواهد شد.

سعید یعقوبی مدیر اجرایی این برنامه با اعلام این خبر، افزود: دکتر سیامک بهرام پرور از فعال‌ترین افراد حوزه ادبیات در شهرستان آمل هستند که پیش از این دو کتاب، پنج اثر دیگر در این حیطه از ایشان منتشر شده است. مجموعه شعرهای کلاسیک "عطر تند نارنج" در سال 84 ، "به رنگ نارنگی" در سال 89 ، " قلب پرتقال خونی" در سال 94 و همچنین در حوزه ترجمه ادبی کتاب "بر تابی از ترانه" ترجمه اشعار نزار قبانی در سال 85 و کتاب "گمگشتگان" که ترجمه یک داستان بلند از ساموئل بکت است. لازم به ذکر است که مقالات مختلفی در حوزه ادبیات ایشان در نشریات مختلف به چاپ رسیده است.

مدیر انجمن شعر و داستان آمل در ادامه افزود: برای این برنامه رونمایی، میزبان دو تن از نخبگان ادبی معاصر هستیم. "مهدی فرجی" غزل‌سرای خوب کشورمان و همچنین آقای " حمیدرضا شکارسری"، که شاعر و منتقد ادبی هستند.

در برنامه روز چهارشنبه میزبان عزیزانی از سرتاسر استان مازندران خواهیم بود و یکی از برنامه‌های ما، شعرخوانی منتخبی از شاعران حاضر در این جمع ادبی خواهد بود.

این شاعر و نویسنده آملی که خود از فعال‌ترین افراد این حوزه در استان است، در ادامه عنوان کرد: برنامه جذاب دیگر ما در روز چهارشنبه، یک قطعه موسیقی از ترانه‌ای سروده‌ بهرام پرور است که توسط هنرمند خوب شهرمان محسن مرعشی به صورت زنده اجرا خواهد شد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با حضور گسترده فرهیختگان شهرمان و همچنین فعالان ادبی استان، شاهد برنامه‌ای فاخر در راستای حمایت از قلم و افزایش انگیزه‌ افراد فعال در حوزه‌ کتاب و کتاب‌خوانی باشیم.