به گزارش هنرآنلاین، در این دیدار استاندار خوزستان ضمن اظهار امیدواری از استمرار تولید این گونه مستندها؛ تاکید کرد: مناطق بسیاری در خوزستان وجود دارند که با به تصویر کشیدن شان، تصوری تازه از این استان برای مخاطبان ایجاد می‌شود.

غلامرضا شریعتی، ضمن تقدیر و تشکر از ساخت مستند "غوغای بی هیاهو" به تلاش مدیران و مسئولان استان خوزستان برای بهبود وضعیت آموزش اشاره کرد. در انتهای جلسه نیز استاندار خوزستان علاقه مندی خود را برای ساخت مستندهایی این گونه در حوزه‌های متنوعی مثل گردشگری و فرهنگ و تاریخ استان خوزستان اعلام کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از متولیان تولید مستند غوغای بی هیاهو گفت: آگاه سازی جامعه و انعکاس مشکلات و چالش‌های اجتماعی از مهمترین رسالت‌های هنرمندان است. آموزش و پرورش خوزستان با داشتن موضوعاتی ناب بستر مناسبی برای مستندسازان فراهم آورده و مستند وزین "غوغای بی هیاهو" نیز در انعکاس فداکاری های معلمان استان موفق عمل کرده است.

وی با اظهار اینکه مستندسازی کاری هنری و دارای انعکاسی گسترده در جامعه است، توضیح داد: خدمتگزاران تعلیم و تربیت استان خوزستان تلاش دارند تا موضوعات پیش روی آموزش و پرورش به دغدغه اول جامعه و مسئولان ارشد استان تبدیل شود. هنر و ظرفیت ویژه هنرمندان می‌تواند کمک شایانی به تحقق این رسالت آموزش و پرورش داشته باشد.

مستند "غوغای بی هیاهو" یکی از برنامه‌های شبکه دو سیماست که که با رویکرد پرداختن به امر آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور و نقل روایاتی ساده و پر امید، تلاش می‌کند تا به مدرسه‌هایی در مناطق محروم سفر کند. مدارسی که با وجود مشکلات عدیده در روستا، حتی با تعداد کمی دانش آموز همچنان پابرجا بوده و به  فعالیت خود ادامه می‌دهند. این برنامه پنجشنبه هر هفته ساعت 19:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.