سرویس استان‌های هنرآنلاین: بهنام کشاورز طراح و کارگردان نمایش "ردپا"؛ بیان داشت: این اثر حکایت روانکاوی است که با شیوه ابداعی خود توانسته به بهبود بیماران زیادی نایل گردد. او که دانش آموخته علم روانکاوی است در تلاش است که این شیوه درمانی را به ثبت جهانی برساند، اما درخلال مداوای یکی از بیماران تحت نظرش که دچار تشنج می گردد توسط مسوول آسایشگاه از ادامه درمان منع می شود.

وی افزود: روانکاو یاد شده که این واقعه را بر نمی تابد می کوشد از هر راهی شده مسوول آسایشگاه را قانع کند تا اجازه مجدد درمان به او داده شود، اما باتهدید جدی مسوول روبرو می شود و در اثنای این پی گیری متوجه تبانی و دسیسه ایی توسط مسوول آسایشگاه وبرادر بیمار می گردد، دسیسه ایی که مرگ احتمالی بیمار را به دنبال دارد.

کارگردان نمایش "ردپا" ادامه داد: روانکاو برای جلوگیری از این امر تصمیم می گیرد بیمار را از آسایشگاه دزدیده وبه مکان امنی ببرد تا ضمن مداوای او، پی به راز نهفته در پشت پرده این ماجرا برده و ادامه داستان......

این هنرمند تئاتر در پایان گفت: اجرای تئاتر یاد شده در تماشاخانه استاد هودی واقع در فلکه گاز، بوستان آزادی، آنهم از چهاردهم تیر ماه جاری به مدت ١٠ شب تا ٢٣ ساعت ٢٠:٣٠ با بازی، زهرا استواری، مهدی هژبری، آگه فنی، بهنام کشاورز و بازیگران خردسال پویا چهل تنان، ریحانه خدادادی و موسیقی محمد قانع فرد بر صحنه است و علاقه مندان می توانند برای دیدن آن از طریق سایت اینترنتی ( ایران تیک) هماهنگ کنند.

الهه بهرامی