سرویس استان‌های هنرآنلاین: این جلسه که با حضور احمد سپاسدار دبیر جشنواره، افشین محمودی مدیر اجرایی، علی ثابت قائم مقام، امیر خواجه میرکی مدیریت سالن‌ها، بهنام بداغی مسئول اسکان و نوید جعفری مدیر روابط عمومی جشنواره استانی تئاتر فارس برگزار شد، معضلات و مشکلات دوره‌های گذشته، امکانات مورد نیاز، انتقادات و مطالبات هنرمندان تئاتر استان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در این نشست اعضا حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد و پیگیری‌های صورت گرفته در این مدت در خصوص مشکلات و نیازهای برگزاری هرچه بهتر این دوره از جشنواره مواردی را مطرح کردند.

احمد سپاسدار، دبیر جشنواره با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این مدت با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر استانی به عنوان بزرگترین رویداد هنری فارس عنوان کرد: کیفیت برگزاری جشنواره و حضور آثار حرفه‌ای مهم‌ترین بخش برای بهبود فضای جشنواره و در ادامه تئاتر استان خواهد بود.

در ادامه جلسه امیر خواجه میرکی گزارشی از بررسی مشکلات و کمبودهای تماشاخانه‌های مختلف را ارائه کرد تا پس از بررسی‌های همه جانبه نیازهای هر سالن به بهترین نحو پیگیری شود.

از دیگر مواردی که در این جلسه بررسی شد نحوه برنامه‌ریزی جهت اجراهای جشنواره، افزودن چند بخش ویژه و تازه به جشنواره بصورت رقابتی و غیر رقابتی و همچنین ایجاد فضایی پویا و پر نشاط به بیست و نهمین جشنواره تئاتر فارس بود.

با توجه به برگزاری جشنواره در آبان‌ماه دبیرخانه دائمی جشنواره بزودی تشکیل و کار خود را آغاز خواهد کرد که با در نظر گرفتن برگزاری همه ساله جشنواره نیاز به یک دبیرخانه دایمی بیش از پیش احساس می شود

در خاتمه جلسه شرح مسئولیت هر کدام از اعضا مشخص و مقرر شد در جلسه بعدی طرح ها و پیشنهادات بصورت مکتوب ارائه و پس از بررسی نهایی بصورت جامع تدوین و اعلام شود.

ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر فارس هفته آینده با اعلام متمم فراخوان جشنواره تئاتر استانی ٩٧ سایر بخش های جشنواره جهت حضور همه هنرمندان استان را اعلام می کند.

الهه بهرامی