به گزارش  هنرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: 9 سالن در مجموعه سیتی سنتر وجود دارد که 8 سالن آن صرفا سینما و یک سالن آمفی تئاتر است.

وی خاطرنشان کرد: 5 سالن سینمای مدرن با ظرفیت‌های 98، 88، 78، 280 و 320 نفری 25 خرداد همزمان با عید سعید فطر آغاز به کار می‌نمایند و مراسم افتتاحیه رسمی این سالن‌ها در تیرماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی و 30 هنرمند شاخص از سراسر کشور برگزار می‌شود و 3 سالن 30، 40 و 180 نفری آن نیز تا اواخر سال 97 به افتتاح خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه با آغاز به کار این 5 سالن ظرفیت سینمای استان به 25 درصد افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: امکانات این سالن‌ها از نظر سیستم صوتی و سایر تجهیزات جنبی جز برترین سالن‌های سینمایی سطح کشور خواهد بود.

حجت‌الاسلام انصاری همچنین با بیان اینکه سینمای اصفهان با رشد 20 درصد فروش طی فروردین و اردیبهشت ماه نسبت به زمان مشابه سال گذشته روند افزایشی خود را ادامه می دهد، اظهار کرد: میزان فروش در فروردین و اردیبهشت ماه سال ١٣٩٧ شاهد رشدی معادل 20درصد در افزایش فروش بوده است.